Only 2 days... - Reisverslag uit Assen, Nederland van femke Stoelinga - WaarBenJij.nu Only 2 days... - Reisverslag uit Assen, Nederland van femke Stoelinga - WaarBenJij.nu

Only 2 days...

Blijf op de hoogte en volg femke

18 Juli 2013 | Nederland, Assen

Na het hele Brussel avontuur is het een tijdje stil geweest rond Amerika. Ik heb toen zelf een hele afscheidstour gemaakt door Nederland. Op 7 juli kreeg Ken (host dad) het idee om te skypen, zo gezegd zo gedaan dus die avond was mijn eerste skype gesprek met Ken. Super zenuwachtig maar na een paar minuten super gezellig. Na het eerste skype gesprek vielen toch een paar tranen. Ik ga gewoon m'n droom waar maken en voor 10 maanden naar Amerika!!!!
Dawn (host mum) kon er helaas niet bij zijn want zij was in het lake house(!) van haar ouders met haar familie in South Carolina. Een week later heb ik wel met Dawn geskyped. Toen ze me zag was ze super enthousiast en heeft ze hele tijd oh my god Femke oh my god geroepen! Maar na drie minuten viel het internet bij haar eruit door een onweersbui. Een dag later opnieuw geprobeerd en dit keer ging het goed, en hebben heel leuk en lang gepraat.

Vorige week werd ik gebeld dat mijn visum in Brussel klaar lag, die heeft papa gisteren opgehaald. Ik mag Amerika in! :)
Afgelopen week heb ik gekeken wat ik allemaal mee wil en kan, dan valt 23 kilo erg tegen. Maar na een paar keer m'n koffer in en uit pakken heb ik nu alles en ben er helemaal klaar voor!

Gisteravond vroeg Dawn op facebook of ik in 10 minuten een mile kon hardlopen, als ik dit kon mocht ik in het volleybalschoolteam. Dit heb ik vanmiddag in de hitte geprobeerd en is gelukt in dik 8 minuten! Ook vroeg ze of ik wel m'n bikini mee had want die heb ik nodig aan het lake house zei ze! Nou, mijn bikini was ongeveer het eerste waarvan ik zeker was dat ik die mee moest! Morgen ga ik definitief mijn koffer inpakken en ben ik helemaal klaar....


DREAMS COME TRUE!! :)

  • 18 Juli 2013 - 21:09

    Sanne Kuper:

    God meid wat maak je me jaloers! Heeeeeeeel erg veel plezier! En blijf verslagen schrijven! Kus

  • 18 Juli 2013 - 21:51

    Irene:

    Lieve Fem,
    Tja het inpakken valt niet mee. Morgen de vacuumzakken maar gebruiken !
    Zal je wel missen hoor , maar wens je heel veel plezier.
    Dikke kus mama

  • 19 Juli 2013 - 16:57

    Oma Versluys:

    Lieve Femke
    Wij zijn zeer benieuwd hoe alles zal gaan.
    je koffer komt heus wel goed vol sterkte ermee

  • 20 Juli 2013 - 20:44

    Lena Drenth:

    Volgens Franse tijden ben je al over,maar gezien je nog moet overstappen en jij een andere tijd hebt zal dat wel niet zo zijn. Lief geniet van deze droom met volle teugen een goed "thuis komen" .x

  • 21 Juli 2013 - 16:06

    Opa En Oma Stoelinga:

    Hoi Femke,
    Je bent nu in Amerika, dat is wat je gedroomd hebt.
    Geniet er van ,wij leven heel erg met je mee.
    groeten uit de okapistraat

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

femke

Actief sinds 05 Juli 2013
Verslag gelezen: 546
Totaal aantal bezoekers 28133

Voorgaande reizen:

08 Februari 2019 - 15 Juli 2019

Stage Londen

03 September 2016 - 30 Januari 2017

Stage in Parijs

02 Juli 2015 - 08 Augustus 2015

Summer in America 2015

20 Juli 2013 - 23 Mei 2014

exchange year in Amerika.

Landen bezocht: